14 начина да тренирате мотивиращо

Тези съвети ще ви помогнат да не пропускате тренировки.

1. Пригответе предварително чантата си

Ако опаковате всичко необходимо за тренировка вечер, шансовете ви да влезете във фитнес залата ще се увеличат значително. И ако все пак не отидете на зала – чантата ще ви бъде укор.

2. Омраза – не го правете

Ако се ужасявате от предстоящата тренировка, станете по-добри в нещо по-приятно днес. Ако не искате да ходите на фитнес, опитайте се да тренирате у дома. Уморен набор от упражнения ще ви помогне да свикнете с натоварването.

3. Нямате настроение да тренирате – започнете  с това, което обичате най-много

Ако нямате абсолютно никакво настроение да тренирате, опитайте се да направите един комплект от любимите си упражнения. Най-вероятно, ако сте успели да започнете тренировката, ще я доведете до края. Ако настроението не се е появило, съберете маната и стъпвайте вкъщи. Но следващия път няма да ви простим за това.

4. Регистрирайте се за маратон или дълго бягане

Освен това е желателно на такива, където трябва да стигнете със самолет. И веднага да платите таксата за регистрация и самолетни билети. Сега няма връщане назад. Ако искате да скочите, жабата ще се смаже и ще трябва да тренирате до горчивия край.

5. Първо започнете с най-трудните упражнения

Започнете тренировката си с упражненията, които са най-трудни за вас, и завършете с тези, които ви харесват най-много. С изключение на описаното в параграф 3.

6. Не го правете сами

Ако ви е скучно в залата – явете се там едновременно и не забравяйте да поздравите, когато влезете. Много скоро ще намерите хора, които работят по същия график с вас. Първо, ще е по-забавно, и второ, ще бъде някой, който да ви застрахова.

лигандрол

7. Проверявайте ежедневно пресата си

Поставете пръсти на корема си и поемете дълбоко въздух, така че стомахът ви да изтръпне. Сега издишайте и изтеглете в стомаха. Сега се щипете. Това, което сега държите между пръстите си, е чиста мазнина. Фу, каква мерзост! Правете това всеки път, когато искате да пропуснете тренировка и ще откриете, че да се оставите да се отпуснете ще бъде много по-малко вероятно.

8. Внимавайте за мазнините!

Дръжте парче сланина видимо в хладилника. Всеки път, когато отидете там за допълнителна порция нещо вкусно, това ще ви напомня за последствията от лекомисленото лакомия.

9. Бъдете последователни

Опитайте се да си поставите цели, които трябва да постигнете за определен период на обучение. Достигнат – постави нова цел, по-далечна.

10. Клюките също са добри

Имате нужда от допълнителен стимул за обучение? Използвайте общественото мнение. Разкажете на приятелите си за вашето обучение и планове за, да речем, увеличаване на бицепсите. И това е всичко, сега сте заложник на общественото мнение и репутацията ви е пряко зависима от успеха във фитнеса.

11. Предизвикайте себе си. Поне малко

Ако, да речем, карате колело до работа, имате голям шанс да подобрите своята годност. Потърсете колко време обикновено отделяте за да стигнете до там и се опитвайте да подобрявате резултата всеки ден. Само не забравяйте да използвате дезодорант!

12. Не губете време

Не всеки от нас може да ходи на фитнес, когато иска. Недостигът на време е често срещан проблем. Затова се научете да пестите време и се опитайте да го използвате максимално ефективно и тогава дори 15 минути във фитнеса ще ви донесат добри резултати.

13.На всеки два месеца правете тест за мазнини

Нищо не добавя повече мотивация от осезаемите резултати. И между другото, уверете се, че един и същ треньор винаги прави теста вместо вас.

14. Запишете резултатите си

Ако усилията ви във фитнеса не се отразяват във външния ви вид, желанието ви да тренирате може да бъде много сухо. За да не се случи това, измервайте се всяка седмица, записвайте резултатите и се радвайте на най-малката промяна.

Add a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

eighteen − 15 =